Lai gan Austrālijas zinātnieki eksperimentālā pētījumā noskaidrojuši, ka reklāmas, kuras ir izvietotas ceļmalās ir bīstamas un samazina auto vadītāju reakcijas ātrumu par pussekundi, pašus reklāmu veidotājus tas neattur radīt uzmanību īpaši piesaistošas reklāmas. Šādas reklāmas ir īpaši efektīvas no mārketinga viedokļa, jo ceļmalu reklāmas vidēji aplūko aptuveni 70% garām braucošo, bet Amerikāņi ir atzinuši, ka aplūko reklāmas laukumus 93 % gadījumu.
1. Ja neviens vēl nav izvietojis reklāmu brīvajā laukumā, parasti tās vietā var izlasīt uzrakstu „Brīva vieta jūsu reklāmai”. Amsterdamā pielietota daudz interesantāka reklāmas laukuma pārdošanas taktika: „Jo ātrāk šeit reklamēsies, jo labāk”. Attēli regulāri tika mainīti – no sākuma vīrietis bija apģērbts, bet 4 attēlu sērijā aizvien vairāk atkailinājās, līdz pēc pēdējā foto izvietošanas (pa labi) reklāmas laukums tika pārdots.
2. Savukārt Somijā tā reklamē krāsu.
3. Šo reklāmu ir izveidojusi ietekmīga Austrālijas ēdināšanas kompānija, kura specializējas auto vadītāju – caurbraucēju ēdināšanā.
4. Šādu reklāmu ceļmalās varēja redzēt 2000. gadā, kad par sporta krūšturu reklāmas seju tika izraudzīta populārā Krievijas tenisiste Anna Kurņikova. Reklāmas sauklis ir visai divdomīgs, bet trāpīgs: „Tikai bumbiņai būtu jālēkā”.
5. Vārds „sekss” un citas ar to saistītas frāzes ir lielisks veids, kā pievērst jebkura cilvēka uzmanību. Šī stratēģija tika pielietota jau 19. gs. Mūsdienu versija ir šī ēstuves reklāma ar uzrakstu :„Sekss! Tagad, kad esam pievērsuši jūsu uzmanību, varat paēst „Subway”.
6. Vēl viens piemērs: „Izmēram ir nozīme!”.
7. Šis ikvienam iemāca nekad neizvietot sulu spiedes un sporta kluba reklāmas blakus…
8. Visai savdabīga lubrikanta reklāma.
9. „Alus par brīvu, puskailas viesmīles un viltus reklāma”.
10. Reklāmas var izmantot ne tikai, lai mēģinātu kaut ko pārdot. Šajā gadījumā tā ir „gandrīz šķirtās” sievas atriebība :„Sveiks, Stīven, vai tagad tagad esmu pievērsusi Tavu uzmanību? Es zinu visu par viņu, tu netīrais, viltīgais, nepateicīgais, ar maziem dotumiem apveltītais! Viss ir nofilmēts. Paraksts: „Tava „drīz šķirtā” sieva Emīlija. Post Scriptum: šo reklāmu apmaksāju no mūsu kopējā bankas konta".
11. Smieklīgas reklāmas ceļmalās izmanto ne tikai restorāni un dažādu preču pārdevēji – to izmanto arī Dieva popularizēšanas nolūkos. Šī reklāma vēsta :„Kāpēc maksāt par GPS, ja Jēzus dod norādes par brīvu?”.
12. Zem visai erotiskas reklāmas izvietota baptistu baznīcas reklāma, kura vēsta „Kur šobrīd ir pievērsies tavs skatiens? Ļauj mums pievērst to Jēzum…"
13. Iespaidīga sporta zāles reklāma ASV.
14. Ļoti lakoniska reklāma: „Zaudē svaru, ziedo bikses”. Šīs reklāmas kampaņas nolūks nebūt nebija iegūt pēc iespējas vairāk lietotu bikšu, bet gan popularizēt veselīgu dzīvesveidu un fitnesa programmas. Jo vairāk cilvēku iesaistījās kampaņā, zaudējot svaru, jo vairāk īstu bikšu pāru tika piekārti pie reklāmas laukuma. Dažu mēnešu laikā tika saziedoti vairāki tūkstoši bikšu.
15. Ir darba meklētāji, kuri katru dienu pavada pētot darba sludinājumus, bet ir arī radošāki strādāt gribētāj: „Es iztērēju pēdējās 500 mārciņas šai reklāmai. Lūdzu, dodiet man darbu".
16. Šīs reklāmas veidotāji noteikti ir melnā humora cienītāji: „Zem saules ir pietiekami daudz vietas ikvienai Dieva radībai… Tieši blakus kartupeļu biezputrai".
17. Īpašais Kanādas dienas svētku piedāvājums: „Bikini vaksācija. Novaksē savu bebru par 20 dolāriem".
18. Teksasā kāds 33 gadīgs vīrietis šogad tika atkārtoti arestēts par zīmes „Priekšā ir policija” rādīšanu 6 joslu ceļa vidū. Arī šajā gadījumā, Auto’’MINI’’ reklamējas un izpalīdz cilvēkiemarreklāmas plakātu:„Policija slēpjas šeit”.
19. „Mans boss lika man nomainīt šo stulbo zīmi, un es to izdarīju".
20. Hakeri ir ne tikai internetā - ir tādi, kuriem patīk izstrādāt jokus, pārveidojot elektroniskās ceļa norādes. Šis ir „uzmundrinājums” šoferiem, kuri kārtējo reizi sēž sastrēgumā: „Tu nekad nepaspēsi uz darbu laikā, ha, ha, ha!”.