Kods 95 - sākotnējā profesionālā kategorija

13 Nov, 2012
Kods 95 - sākotnējā profesionālā kategorija

Kods 95 - sākotnējā profesionālā kategorija Latvijā ir ieviesta salīdzinoši nesen, 2009. gada 10. septembrī. Tās mērķis, saskaņā ar Eiropas Savienības direktīvu, ir paaugstināt  vadītāju kvalifikāciju. Kods 95 norāda uz kravas automobiļu un mikroautobusu vadītāju profesionalitāti, un drīzumā profesionālās braukšanas sertifikāts Kods 95 būs nepieciešams jebkuram transporta līdzekļa vadītājam, kas veic komerciālos pārvadājumus ar C1, C1E, C, CE vai D1, D1E, D, DE kategorijas transportlīdzekļiem ES dalībvalstīs reģistrētos uzņēmumos.

Tā kā Kods 95 Latvijā joprojām ir jaunums,  spēcīgu speciālistu – pasniedzēju, kuri pārzinātu būtiskāko tēmu kopumu, kas jāpasniedz šīs kategorijas iegūšanai, joprojām ir ļoti maz. Iespējams minēt vairākus specifiskus tematus, kas jāiekļauj šajās lekcijās:  

  • satiksmes drošība,
  • apdrošināšana,
  • kravas stiprināšana,
  • braukšana pēc tahogrāfa,
  • ekonomiska braukšana,
  • dokumentācija.

Ja pasniedzējs izvēlas šīs tēmas aizstāt ar citiem, vispārīgākiem jautājumiem, kuri klientam nereti jau ir pazīstami, apmācību nevar uzskatīt par kvalitatīvu. Iespējams, šāda apmācība sākotnēji šķitīs relatīvi izdevīgāka, tomēr ilgtermiņā vadītāja iemaņu trūkuma dēļ tā var radīt papildu izdevumus.

Lai izvairītos no šādām sekām, gan loģistikas firmām, gan privātpersonām ir rūpīgi jāizvērtē, kurā autoskolā tek piedāvāta tiešām augstas kvalitātes apmācība kvalifikācijas Kods 95 iegūšanai. Ja  profesionālā kategorija Kods 95 tiek iegūta pie kompetenta speciālista, vadītājs gūst vērtīgas zināšanas un iemaņas, kas ir nozīmīgs ieguldījums uzņēmumam, kurā viņš strādā.

 

Piesakies apmācībai!
Skatījumi
(0)
Komentāri
(0)

Komentāri

Autorizēties, lai komentētu ar:
GALVENAIS ATBALSTĪTĀJS GALVENAIS ATBALSTĪTĀJS
Pilna apmācība

Pilnas apmācības līgums

Izvēlies kategoriju
Izvēlies pilsētu
Izvēlies tuvāko filiāli
Izvēlies nodarbības valodu un laiku
Uzdod jautājumu

Presto autoskola

Administrācija

Paldies par jautājumu!

Administrācija sazināsies ar Tevi vistuvākajā laikā!

Ziņot par kļūdu!

Paldies par Jūsu ierosinājumiem!

Jautājumu gadījumā mēs ar Jums sazināsimies.
Mēs rūpīgi izvērtēsim iesniegtos papildinājumus, lai veiktu uzlabojumus.