Desmit obligāto braukšanas nodarbìbu laikā sanāca braukt ar četriem instruktoriem, tikai divi no četriem norādija uz kļūdām. Nesaukšu uzvārdus, bet viens īpaši paliks atmiņā, jo regulāri atteica nodarbìbas, braukšanas reizēs bakstìjās telefonā. Jautrìbas sākās kad uzsākām skolas eksāmena kārtošanu, tad izrādìjās daudz kĺūdu! Vienìgais instruktors (no 6) kam gribu pateikties par profesionālo darbu un ieguldíjumu ir Rauls Eglìtis.
Diāna Oleiņičenko
Šajā autoskolā ļoti patika pats sākums! Lieliska mājaslapa / platforma, kur sekot līdzi apmācību procesam, izmaksām, u.c. būtiskai informācijai, kā arī superīga online apmācību kārtība, kur katrs pats var pielāgot zināšanu apgūšanas ritmu. Arī administrācijā strādā ļoti atsaucīgi un laipni darbinieki. Tomēr ir arī nepatīkamie momenti un rūgtums par praktisko nodarbību gaitu. Sekojot Presto ieteikumam, izvēlējos braukt ar dažādiem instruktoriem un tā bija liela kļūda. Kad pamainīju instruktoru, bija jūtama neapmierinātība un pārmests par “staigāšanu”. Ieteiktu pārējiem kursantiem nepieļaut manas kļūdas un labāk mācīties pie viena instruktora. Presto vadībai ieteiktu autoskolas noteikumus saskaņot ar saviem darbiniekiem, lai kursantam nav jāklausās pārmetumi, sekojot pašas iestādes ieteikumiem. Braucu pie trīs dažādiem instruktoriem, kas sākumā likās sakarīgi, tomēr rezultāts nesekoja (kopumā nobrauktas 15 nodarbības). Kad mani nosūtīja uz eksāmenu, citi instruktori bija šokā par iemācīto un klaji smīkņāja par saviem kolēģiem, norādot uz viņu nekompetenci. Neliekas ētiski, ka instruktori kursanta priekšā paši “norok” savējos. Rezultātā nomainīju autoskolu un vēl ilgi cīnījos ar “kļūdu labošanu” un nepareizu pamatu ielikšanu. Tiesības iegūtas, bet rūgtums par braukšanu pieredzi palicis.